شب تنهایی

شب تنهایی من

شب تنهایی

شب تنهایی من

مورد داشتیم دختره رفته بأنک پول بگیره . . . . . . . .

 کارمند بانک گفته پول خورد ندارم دخترم گفت عیب نداره بقیشو پاستیل بده !

 میگن ریس بأنک ٤ روزه رفته بالاپشت بوم میگه پیشی بیا منو بخور


**********


مورد داشتیم رفتم سلمونی پول خورد نداشت گفت بیا زیر بغلتو بزنم....


*********


طرف اس ام اس داده شناختی منو ؟؟؟ {-36-}منم جواب دادم نه والله .... شما ؟؟؟

 میگه خاک تو سرت دوست دخترتم شماره جدید گرفتم چطور دست خطم رو نشناختی ؟؟ سرمو به کجا بکوبم ؟؟؟ اصن میرم عضوداعش میشم ...


********


همسرم از من سوال کرد چه کسی را بیشتر از همه دوست داری؟؟ گفتم مادرم گفت:بعد از اون چی؟ گفتم:پدرم گفت: بعد از پدرت؟؟؟؟؟ گفتم:برادر و خواهرم گفت:ینی منو دوست نداری؟ گفتم تو سوال کردی چه کسی را دوست دارم نگفتی عاشق چه کسی هستی! خوشحال شد و گفت:عاشق کی هستی؟؟؟ گفتم:بایرن مونیخ!!!! نمیدونم چرا قهر کرد و رفت؟!.....فکر کنم طرفدار رئال مادرید بود...!!!


*********


اگه گفتین به بچه ای که شاد و شنگول داره بازی میکنه و میدوه در زبان فارسی چی میگن؟ . . . . . . . . . ندو توله سگ ، میخوری زمین


*********



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی