شب تنهایی

شب تنهایی من

شب تنهایی

شب تنهایی من





دوستان برای
دیدن همه مطالب مطالب وبلاگ لطفا طبقه بندی موضوعی سمت راست وبلاگ استفاده کنید


هر کسی می خواست لینک بشه خبرم کنه



نظرات  (۱)

مـــن میرم ولی باز توبدون همیشه
یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه

گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام همیشه
اگــــــه تــــــــــــــــو نبـــــــــــــــاشی میمیرممم

نامه رو تا تهش بخون گریه نکن تاغت بیار
نامه روخط خطی نکن دوجمله رم دوم بیار

باور نکن ی بی وفــــا نامه میزاره و میره
نه
قسمت زندگیم اینه ب کی بگم مسافرم

سهم من از تو دوریهتو لحظه های بی کسی
قشنگیه قسمت ماست ک مابهم نمی رسیم  
پاسخ:
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی