شب تنهایی

شب تنهایی من

شب تنهایی

شب تنهایی من

به لره می گن باری الله یعنی چی؟

میگه خر که نیستم یعنی خدا لاغر است!


***********


لره تو مسجد خودشو امام زمان معرفی میکنه،

اطلاعات میگردش،

همینجور که داشتن می زدنش: 

میگه:همی کارا ایکنین که آدم دلش نیخا ظهور کنه!


**********


نهضت سواد اموزش لرها:

معلم:برا صدم،هر چی من می گم تکرار کنید:

کارگران مشغول کارند...

لرها:خدا قوت...


***********


لره به بچش میگه: کلاغا خبر آوردند سیگار میکشی؟

بچش میگه: اوسکل من سیگار می کشم،تو چی می کشی که با کلاغ حرف می زنی!!!


***********


گشت ارشاد لره رو با دوست دخترش توش ماشین میگره مامور میگه خواهر پیاد شو ...

لره می گه خواهش شماست؟

خیلی وضعش خرابه


**********


لره با گوش پانسما شده داشته میرفته

ترکه میرفته ازش میپرسه خدا بد نده چی شده؟

لره می گه گوشم درد می کرد رفتم کشیدمش!

ترکه می گه: همین کارها رئ می کنین که براتون حرف در میارن!لااقل پرش می کردی


*********




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی